Τελετουργική και θρησκευτική χρήση ψυχοτρόπων στην Αρχαία Ελλάδα
Η παρουσία των ψυχοτρόπων ουσιών στον ανθρώπινο πολιτισμό χρονολογείται τουλάχιστον από τη νεολιθική περίοδο, με τους σπόρους οπίου παπαρούνας να είνα, left
left, demeter.png, Το αλκοόλ ήταν παρόν τόσο στις καθημερινές όσο και στις θρησκευτικές εκδηλώσεις στον αρχαίο κόσμο, και οι πιο ισχυρες ψυχοδραστικές ουσίες, όπως το όπ
Έχει διατυπωθεί η θεωρία ότι η ερυσίβη συλλεγόταν σκόπιμα και ότι πιθανώς εφαρμοζοταν μια διαδικασία εκχύλισης προκειμένου να αφαιρεθούν ή να αποτραπο, left
left, poppygoddess.png, Μινωική φιγούρα "Θεάς παπαρούνας", περίπου 1300 π.Χ. Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου. ARTSTOR, Μια από τις πρώτες μαρτυρίες για την παρουσία, και την πιθανή χρήση, του οπίου στον αρχαίο ελληνικό κόσμο προέρχεται από την Κρήτη. Χρονολογείται περί
left, kanata.png, Στην Κύπρο έχουν βρεθεί κανάτες (των ποικιλιών White Painted και Base Ring Ware) που μοιάζουν με σπόρους οπιούχου παπαρούνας και χρονολογούνται επίσης
right, papaver_latex.png, Στην κλασική Ελλάδα, η Δήμητρα, η οποία έπαιζε σημαντικό ρόλο στα Ελευσίνια Μυστήρια, απεικονιζόταν να κρατάει κεφάλια παπαρούνας, μαζί με το σιτάρι κ
right, delphic_priestess.png, Ιέρεια των Δελφών (1891) του John Collier, Η Πυθία ήταν τόσο σημαντική και αξιόπιστη που τη συμβουλεύονταν πριν από πολέμους και εκστρατείες. Όμως πώς επικοινωνούν οι άπιστοι με έναν θεό; Λοιπό
Πηγές, Anthony, D.W. 2007. The Horse, the Wheel, and Language: How Bronze-Age Riders from the Eurasian Steppes Shaped the Modern World. Princeton University , left
Πρωτοτυπο Αρθρo: https://www.hellenic.org.au/post/ritual-religious-drug-use-in-ancient-greece#:~:text=Kykeon%20is%20best%20known%20however,and%20under, left